Sometimes you say exactly what I need to hear

Har just pratat i telefon med Coccster hur länge som helst. Det är alltid kul att prata med han. Han är lite mongoloid, ungefär som mig fast lite värre till och med! :D

Om två veckor är jag hemma i Sverige. Vid den här tiden är jag antagligen hemma i Hemlinge till och med. :) Åhh ska bli så skönt på vissa sätt att komma hemmmmmm <3 Och Coccelito har sagt han kan hämta mig på Arlanda höhö men då lär väl min lilla mami följa med va? :D

Sarah har beställt besök av mig i slutet av november efter hennes födelsedag, så måste börja spara pengar så fort jag kommer hem sen! :D Vad konstigt det känns, jag har inte ens åkt hem än och jag längtar redan tills jag kan komma och hälsa på. :)

Imorgon ska jag till Sarah då, åker när the british gas guy drar. Han var och fixade boilern idag men blev inte helt klar så han skulle komma tillbaka imorgon igen. Hoppas han blir klar typ runt lunch så man kan dra iväg i tid. :D


Sarah and me the other weekend ^^

Kommentarer
Postat av: katja

JAAAA, klart jag ska med och cocce ska ha klart för sig att PAX FÖRSTENS PÅ TIINA-KRAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



PUSS

2010-08-20 @ 08:45:26
Postat av: Sarah

lol, mer mongoloid än dig? det går ju inte ;) HA HA HA :D

2010-08-20 @ 11:22:49
URL: http://missbergman.blogg.se/
Postat av: .

...

2010-08-21 @ 15:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0