Some things that are just out of control

Helgen har varit nice! Såg Luna Rai med Sarah i fredags, de var as bra live! :D sen fortsatte kvällen på samma ställe då, de blev som en vanlig nattklubb efter men musiken var lite märklig, lite för dålig variation, var väl typ psytrance och varje låt var ju as lång. Kändes typ som rave/drug/black party haha. Konstigt folk var de också då efter gigen, mest mörka som Steve och Kelly sa att de antagligen skulle vara i Brixton haha! :P

Så åkte vi tillbaka hem med bussen/taxin och det var ju en jäkla resa.. Tog as lång tid, flera människor som inte varit med och betalat åkte med, chauffören verkade rätt borta.. Men men.

På lördagen åkte vi till London och det var en kompis födelsedag så var med och firade henne. :) Det var kul, vissa bowlade men jag hoppade över de eftersom jag har ont i sidan och fick ont bara av att kasta en boll med Francesca i fredags. Sen åkte vi hem igen iaf.

Idag har bestått av slappande ungefär, tv och ta de lugnt typ. :)

Saknar min Christoffer! <3 längtar tills jag kommer hem..


Luna Rai

Luna Rai

Mina nya snygga skor! :D

Kommentarer
Postat av: Mandarinen

Åh! Schyssta dojjor :) Saknar dig!

2010-08-17 @ 09:21:48
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0