It's wonderful being back, what about when I leave again

I fredags åkte jag och mamma till Hedemora, hittade rätt på en gång wiho! Sarah mötte oss så åkte vi till henne. Hälsade på hennes söta katter sen åkte jag, mamma, Sarah och Sarah's engelska familj till ett ställe där man fick klappa djur och sånt, as kul! Klappade hästar, kalvar, grisar, hund, katt, får, getter osv! :D

Sen fikade vi lite och så lekte barnen i parken. Började regna så åkte hem i bussen Ian körde, haha. "it's my bus against your pram!!!!!" hahaha. Hos Sarah fikade vi igen, mysigt! :) Sen var jag och mamma tvungna att dra hemåt och tror ni inte vi körde fel på hemvägen. Hamnade i Skinnskatteberg och fick åka genom Kolsva och grejer.

Så blev stressigt, lämna av mamma och sen åkte jag till Köping och mötte MARINA och MAX! :D Vi gick till Hemköp och sen lämna vi Maxis till Karro som skulle vara barnvakt, sen drog vi till bolaget. Max har blivit så himla stor btw!

Åkte hem till Marina och beställde online pizza så kom Kenet, Illi och lillhaga över. Käkade, så sjukt gott, sen kom Cocce och senare kom Haga och Tess och så Gonzza. Det var kul att så många kom!! :D Vi drack och lyssna på musik och skratta och hade de kul, så himla kul att se alla och sånt :D till slut åkte vi till krogen och det var.. sådär XD typ inge folk alls haha men aa det var kul ändå! SJUKT dyrt att köpa drinkar bara!! jag höll på att avlida seriöst. Två Jinx cider och två 4or lakrits shots för 196 kr, DYRHETEN! :P

aja sen drog vi hem och aa resten av kvällen, OMG KULHETEN!! bollar, mys, däckande folk och strängar. Så jävla kul!!! XD

Kommentarer
Postat av: katja

Är så skönt att ha dig hemma gumman. Vill att tiden ska stanna NU..så vi får ha dig längre..



Och så himla kul att festen blev så lyckad, det var många som kom denna gång, jag är jätteglad för det :)) Och att Marina fick så roligt, det behövde hon kan jag intyga :))



Ha fortsatt skoj dagarna som är kvar nu hjärtat <3



PUSS

2010-08-01 @ 19:58:47
Postat av: Syrran

OMG efter krogen var ju typ roligre än hela kvällen sammanlagt xD

Fast allt var sjukt kul, en efter krogen.. Obeskrivligt! Så sjukt strängt! xD

2010-08-11 @ 12:01:36
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0