It's been the time of my life, now it's time to move on

It's done. Familjen har nu hittat en ny au pair och jag ska boka min biljett hem ikväll. Känns så himla bra men också så himla ledsamt. Jag kommer verkligen att sakna mycket här. Folket, shoppingen, pubarna, priserna, utekvällarna, london, reading, vännerna. Men jag kommer att hälsa på. Och om jag ångrar mig alltför mycket kan jag alltid komma tillbaka haha. :P

De som känns bra är att jag kommer att vara nära min familj, släkt och vänner hemma i Sverige igen. Min lilla Swinto. Jag kommer att skaffa jobb/praktik och så småningom lägenhet och slippa bo på jobbet. Förhoppningsvis få en bättre inkomst. Kommer kunna satsa ordentligt med Christoffer. :)

Känner mig så himla splittrad. Glad och ledsen.

Igår var jätte kul iaf. Vi var rätt många, typ 8-10 st. :D Sarah kunde tyvärr inte komma hon mådde inge bra. men tar igen de på fredag när vi ska ut med Ian och dem! :D Ska bli as kul att gå ut med dem, Ian är Sarah's host dad :) Åh kommer verkligen sakna alla här. Men det var ju samma när jag åkte hit, då saknade jag alla i Sverige, och gör ju det nu med, nu är det bara att de kommer bli the other way round.

Kommentarer
Postat av: katja

Jag förstår så väl att du är splittrad och har blandade känslor. Inget konstigt alls. Du har ändå haft det väldigt bra där och fått många vänner. Visst kommer du sakna en massa, det är så speciellt allting i England. Jag saknar det oxo, ändå har jag bara varit där några gånger, några få dagar.



Vi vet inget om framtiden, kanske åker du tillbaks och jobbar där igen när du varit hemma ett tag.



Det ska iallafall bli underbart att få hem dig, vi har saknat dig så mycket allihop här. Det kommer gå jättebra för dig, det är jag övertygad om. Blir så spännande att se vad du ska hitta på nu, vad du ska jobba/praktisera/plugga med, var du ska bo, kärleken med cotte. Och som sagt: Blir saknaden för stor finns England kvar där ;)



Ta nu hand om dig... PUSS



2010-08-19 @ 16:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0