It's a weird situation, it really is

Okej det var kanske att ta i att säga att familjen klagat på allt men de har påpekat att jag bör ändra på det ena och det andra och det tredje och jag känner att jag kan inte ändra mer. Jag känner mig som jag var förr men tydligen är jag inte det osv så jag har tagit beslutet att åka hem till Sverige och söka jobb/plugga. Får se när det blir.

För övrigt var jag till doktorn idag, Steve och Francesca följde med mig. Jag har ju haft ont i ena sidan innanför revbenen sen i fredags, antagligen hostat sönder nåt, och doktorn trodde det var muskler som sträckt sig på grund av hostan. Har ju hostat i typ 3 veckor också så. Fick antibiotika, anti inflammatoriskt/painkiller och vanliga painkillers. Ändå gör det ont bara jag andas, så jävla drygt.

Efter doktorn var Steve schysst och sa att jag kunde gå och försöka sova lite för jag var vaken sen ca 4 imorse för det gör så jävla ont att andas. Somnade efter 1-2 timmar när painkillern tagit bort de värsta.

Har just tagit ett bad men det blev ett kallt ett. Hade inte tillräckligt med varmvatten, beredaren är ju trasig. Så var tvungen att kliva upp typ lika fort jag klev i haha.

Kommentarer
Postat av: erica

Men då, det är ju inge kul.. vad har dom klagat på att du ska ändra då? :/ fan vad konstigt iaf. ja ja hoppas att de löser sig för dig iaf. Inge kul o va kvar om du känner som du gör. Kraam!

2010-08-10 @ 23:04:48
URL: http://helpmeout.blogg.se/
Postat av: katja

Ja, jag kan ju tycka det är lite sent att komma med nya krav och sånt, såhär efter ett halvår typ.Till mig sa de ju att de var såååå nöjda med dig, fattar inte denna tvärvändning...

Det är ju inte meningen du ska vara familjen tillags 24 tim/dygn även på din "lediga" tid. Det där är ju ett jobb för dig, när dagen är slut ska du ha din egen tid, men det gillades inte...Tror det är nå annat som skaver i kelly, högst oseriöst iallafall.



Ojojoj, stackars min lilla Tiina :( Jag önskar du var här NU så kunde vi ta hit Mari, så kunde hon pjoska med oss eftersom jag oxo är sjuk... Det där måste du vara försiktig med, det kan bli mycke värre. Det tar några dagar innan atibiotikan börjar verka, jättebra du fick PK oxo. Du kommer bli trött och seg av medicinerna, det hoppas jag kelly och steve fattar..??? Så hon inte gnäller om din "dåliga energi" igen.

Jaja, nu ska jag vila igen, blir helt slut av min atibiotika, huua..



PUSS

2010-08-11 @ 10:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0