It feels good to know that I can always go back

iiih jag känner mig så konstig just nu. :P har verkligen insett att jag ska hem om en vecka! Om en enda vecka sitter jag på planet hem just nu med alla mina saker härifrån, för att börja ett liv i Sverige igen. Känns så himla blandat. Trivs verkligen i England, tycker så himla mycket om mina vänner och så. Men ska bli skönt att komma hem med. Sen får vi se var livet tar mig, det får visa sig. Ska bli skönt att komma hem till lilla Köping och familj och vänner iaf :)

Idag har jag jobbat då, det har varit nice. Vädret var jätte dåligt så har mest varit inne, men en stund var vi i trädgården medan det var uppehåll från regnet och så var vi iväg till affärerna ett tag. :) kollade på resväskor, ska köpa en till imorgon. Har börjat packa, bara skorna tar upp halva min stora resväska, omg hur ska detta gå.. :O haha.


Kommentarer
Postat av: katja

Jaa, dagarna går och snart är det dax att ta farväl av England för denna gång. Och även se vad för nya äventyr som väntar hemma i Sverige. Inte konstigt det känns blandat :/



" Allting har en mening " - Vi ser inte meningen med att du bestämde åka hem i nuläget just nu, men så småningom kommer vi underfund med det.



Det gick ju så snabbt alltihop, så nån mening måste det ju finnas..Hoppas det är nåt jättebra som kommer med detta :)))



Ha en superbra Fredag nu!!



PUSS

2010-08-27 @ 09:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0