I will never forget, I will never regret, I will live my life

I lördags när vi käkat vår efterlängtade kines mat (sjuuuukt hur gott det var och hur mätta vi blev) åkte vi mot Bracknell. Stannade till vid Morrisons sen hem och snabbt fixa till oss lite och sen kom Andy, Teague och Koi och visade oss hur vi skulle köra hem till James. :P

James, Louise, Mark och Phil hade nämligen ett house warming party då på lördagen. Det var skoj! Phil hade varit väldigt händig och borrat ihop stolarna så att alla kunde sitta och han hade även byggt en bänk som såg väldigt ostabil ut. Men senare under kvällen insåg jag att den funkade alldeles utmärkt! :D det var massor av folk där, kände inte hälften av dom. :P vissa var så sjukt irriterande fjortis aktiga att man ville ju bara gå därifrån. Men så småningom försvann dem så.

Phil och dem gjorde värsta coola grejen med en enorm vattenmelon. De hade skärt bort en bit på toppen, typ mosat ihop en del av melonen inuti sen hällde de i rom i den, en hel flaska gick i till slut, jag trodde aldrig de skulle funka men de typ rann neråt när man rörde om i melonen. Sen när de hade hällt i allt så gjorde de hål på botten av melonen och silade ut rommen och sen blanda det med lemonade och det blev SJUKT gott. Helt galet gott till och med! :D

Idag har jag varit trött, delade en taxi med Andy, Koi och Teague hem vid 4 och sov halva dagen, har också kollat på HIMYM och känt mig halvdeppig. Vet inte riktigt varför. Kellys syster och man och mamma har hälsat på idag men jag har verkligen inte orkat vara social förrän mot eftermiddagen/kvällen.

Nu är det typ bara 10 dagar kvar tills jag åker hem. Känns bra och dåligt. Mest bra.
Jag känner för att prata med Cocce men har inga pengar på telefon. Damn. Jaja får hoppas han ringer upp imorgon eller nå. :) Nu blir de film sen sova!


Skum bild Francesca tog på mig för ett tag sen :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen bäst Tiina! <3 <3

2010-08-24 @ 13:05:09
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0