These little things will not ruin my day!

Nu är Francesca på dagis! Jag drog iväg till gymmet bara för att upptäcka att jag glömt linnet hemma. Bra jobbat Tiina, bra jobbat! Men gick till jacuzzi/steamroom en stund innan jag åkte till Morrisons och Tesco för att leta efter lite småsaker jag kommer behöva i helgen. Köpte mini schampoo och balsam och dusch grej och body lotion, alltid bra att ha små förpackningar som nu när jag ska åka iväg och bra att ha till gymmet också. Köpte också en lipsyl då min nivea lipbalm har smält :S HAHA den är inte långt ifrån flytande och den vägrar stelna igen :S så jag köpte lipsyl, de brukar funka bäst!  MEN OMG jag ska inte säga nåt, öppnade just lipsylen och den är typ smulig? :S

MAMMA nästa gång du skickar ett paket till mig, eller om nån annan tänker göra det, snälla släng i en vanlig vitblå lipsyl för de har inte den här, den jag nyss öppna är hel blå och luktar starkt av parfym och som sagt är den smulig! SUCK, bra det går för mig idag haha!

Jaja. Ser fram emot helgen, ska bli kul att träffa lite folk. Synd att Line inte kommer vara med, hon ska ju till Danmark :) vi blir nog ett kul gäng ändå verkar det som! :D

Imorgon ska jag åka in rätt så tidigt och vara med Marika och "hennes" barn, ska bli kul att träffa honom och såklart Mariki :D jaja nu ska jag ner och förbereda lite för vi ska ha picknick hos oss idag till lunch, Carmen och Steffi kommer över! :) ciaaaao

Kommentarer
Postat av: Katja

OK, honey, lypsyl postas imooron ;)



Kul att planera för helgen sådär, jag planerar oxo för lördag å Åland. Hoppas du får jättekul...



PUSS



2010-04-22 @ 16:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0