It's just such a good feeling sometimes

Jag och Line försöker förbereda oss så gott vi kan haha men vi vet inte riktigt var vi ska börja. Ska nog duscha nu och sen får man ta det som det kommer haha! Vi får skjuts av Steve till Hatton Cross ikväll iaf, när han åker till jobbet, så det är ju bra! :) Slipper man åka tåget och så.

Idag har vi haft hand om Francesca och gått med henne till skolan, sen åkte vi till Bracknell och jag åkte in i ett parkeringshus för första gången! :) haha det gick bra faktiskt. Sen hämtade vi F och lekte i nya lekparken lite och sen hem igen så åkte F, Kelly och Marilyn och käkade lunch. så har jag och Line bara slöat !

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du kommer till Australien sen och hälsar på mig va? ;)

2010-04-30 @ 22:49:34
URL: http://nogg.se/cissilia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0