It is a little bit annoying to be honest

Sitter med Francesca på nere våningen nu och lyssnar på Scuzz musik. Niceee :P Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, det är jätte fint väder så jag vill gå ut men det vill inte F. Hon är på konstigt humör, har varit i några dagar sa Kelly igår. Men jag vill inte sitta inne hela dagen!!! :S

Ska nog dra med henne ut en sväng snart vare sig hon vill eller inte för det lär ju inte bli bättre av att hon sitter inne hela dagen. Kanske går över till Carmen senare också.

Det som är lite väl segt är att Francesca är ledig tills typ nästa onsdag. Så ingen skola - jag kan inte gå till gymmet, ta en promenad, ta en tupplur medans hon är där. Ville verkligen till gymmet eller promenera, seriöst. Har fan gått upp 2 kg när jag åkte till SVeriget HAHAH :S så jävla ovärt. blah.

Kommentarer
Postat av: Katja

Men iiihhh, har hon sååå långt lov!! Kan bli svårt att hitta på saker att göra med henne hela dagarna. Och du själv kommer ur dina rutiner, det är ju inge kul :( Hahaha, 2 kg, yesss, det gjorde vi bra ;)

PUSS

2010-04-06 @ 14:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0