Is it just me or am I getting old already?

Åh. Jag älskar musik tv kanalerna här i England. Särskilt Scuzz och Kerrang och MTV rocks. Såååå min musik! :) Blev nästan alldeles till mig för en stund sen när de spelade först The Used, Panic at the disco, Green day och sen Boys like girls. Aaah, så bra! :)

Nu tycker ju då många att man inte kan kolla på musik tv med mig HAHA för jag bläddrar mellan kanalerna så dant, men vadå man måste ju hitta bra låtar och man orkar inte titta på reklam helt enkelt så man måste zappa! :P Steve sa häromdagen att han höll på att få en epileptisk attack för jag bläddra så dant mellan kanalerna, HAHAH :P men när jag är ensam är de oftast Scuzz, Kerrang eller MTV rocks som är på då så bläddrar oftast mellan dem bara haha.


woh

LOL på denna bild :)

Kommentarer
Postat av: Katja

HAHAHAHAHAAAA..epileptiskt anfall, fan vad klockrent :)))



PUSS

2010-04-29 @ 14:23:01
Postat av: Marika

hahaha du är underbar tiina!!! jag gör PRECIS likadant!! så fort de kommer en dålig låt/reklam så byter jag :D

2010-04-29 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0