I'm going to miss you when I go back people!

Jag och Bella har glott på film och spelat hänga gubbe och lite sånt idag! :) Nice. Sen har vi käkat plankstek, det var grymt gott! Så kom illi hit och vi glodde på en film och sen Harry Potter och Flammande bägaren, illi drog nyss så jag och Bella ska kolla på slutet nu sen sova! :)

Imorgon blir det att åka "hem" till England. Kommer att sakna mitt hemhem massor igen. Men ja, mammis och Bella kommer snart och hälsar på mig iallafall :)

Kenet ska skjutsa mig till Arlanda imorgon, mycket snällt av han kan jag tycka. :D så slipper jag ta bussen. Blir kul att träffa han igen innan man åker också. Imorgon förmiddag ska jag fråga mami om vi inte kan åka till Köping lite tidigare och träffa Marina och Max innan jag blir hämtad av Kenet, ska ändå mötas vid Big inn så de borde ju funka! :D

Jaja, ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0