I thought I meant more for some people, but no

Har haft en nice dag idag! Började med att träffa Tess, vi gick runt i Bågen och sen gick vi och fikade! :) Snackade en hel del vilket var mysigt! :) Sen kom Matte dit och sen mötte vi Marina och Max. Bestämde att jag och Tess skulle åka och handla lite och sen åka över till Marina. Så gjorde vi det! :)

Satt där ett tag, sen drog Tess och efter en stund till drog jag till Kolbäck och glodde på film med Illi och Kenet. Det var trevligt! :) Rolig film var de också, Old dogs tror jag den hette! :D sen köpte vi kebab, aaas gott men de hade inget ris så fick ta med strips men det var ruggigt gott ändå! :D så glodde vi på lite mer än halva Disturbia och så blev klockan mycket och jag var tvungen att dra hemåt!

Fick ett chokladpaket och Trocca av Kenet, TACK IGEN guuuuu va snällt!!! :D

Nu kollar jag och Marina på Harry potter, hon och Maxen sover hos oss idag! :) så mysigt. Imorgon är det påsk och lite familj kommer hit, ska bli nice! :D

Imorgon kväll blir det iallafall att dricka hos illi, ska bli skoj! Mindre skoj är det när så många inte kan komma som sagt att de skulle kommit. Särskilt de som man förväntade sig skulle komma, några av de man trodde var bland de närmsta. Men men vad gör man, inte mitt problem, kommer nog ha skoj ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0