I can't wait to see you again, can't wait

Har haft en nice och busy fredag och lördag! :) Igår kom de folk hit (Jocke, Andrea, Bella, Tobbe, Marina och Max fast Marina och Max sov här sen torsdags hihi) och vi käkade påsk mat och hade det trevligt, jätte kul att träffa alla! :D Bella fick ansiktsmålningspennor i sitt påskägg och vips så hade vi tre Harry Potters i Hemlinge - Bella, Marina och jag! hahaha :D

Sen åkte folket hem och sen kom Håkan och skjutsa mig, Marina och Max till stan. Efter ett tag så kom Kenet och hämtade mig och vi åkte till Illi där Illi och lillHaga var. Drack och pratade och kollade på nå bil saker och så, sen tvingade vi Kenet att köra oss till macken (som inte druckit såklart) :D köpte godis, chips och kortlek så spelade vi kort och så! :D

Efter ännu ett tag drog Kenet och vi andra fortsatte dricka och spela kort haha, sen upptäckte vi att klockan var ganska mycket, typ 3.30 så vi drack ett varsitt as stort glas saft, slängde på en film och jag somnade efter kanske 10 min! haha.

Imorse var vi slöa, kollade på filmen igen eftersom alla somnade inatt/imorse när vi såg den, dessvärre somnade jag denna gång med haha! Sen efter lunch fick jag skjuts av illi hem till Marina, vi tog en promenad till stan och handlade lite sen köpte vi pizza på Maistro. MUMS! :) glodde på Potter och så, var med henne och Max hela dagen :D så mysigt. Vid 8 kom mamma och Staffis och hämtade mig, vi köpte pizza och sallad hem och sen har jag typ lagt in bilder på datan och fixat dem, halvglor på Notting Hill nu. Niceee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0