I can see that it is different from person to person

Sista jobb dagen för denna vecka imorgon! :)

OHHH jag kollar på nå Jamie Oliver program, han är i Stockholm!! wihooo SWEDEN! :P

jaja, idag har varit rätt bra :) Fick ett paket av mami :D :D så gulligt <3 mindre bra var att jag tappade min kamera på stenplattorna ute i trädgården med objektivet före, så nu är den sönder. SUCK! :( min fina röda kamera. Snyft. :(

Jag är trött, F vaknade 6.30 imorse och jag sov inte så överdrivet bra. Det suger att inte kunna sova som en normal människa! :S men men. Imorgon är F tillbaka till nursery, jag ska fan till gymmet då! Äntligen!!!!

Har ju inte varit nån zumba den här veckan heller eftersom Kelly var/är borta både måndag och idag onsdag. Så jag vill verkligen till gymmet, har velat det sen jag kom hit från Sverige ju!! :)


looooool bild! :D

Kommentarer
Postat av: Alina

Neeej. Vad trist med kameran!! :(

2010-04-22 @ 10:52:36
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0