I believe that everything can be ok in the end

Shulululu, resten av dagen har varit helt okej! Rätt nice faktiskt! När jag hämtat F från skolan kom Carmen och Steffi hit och vi hade picknick och så! Sen vaknade Steve och efter ett tag gick besöket hem, F fick ett litet utbrott också hon är verkligen lite aggressiv nu för tiden haha men hon lugna ner sig :)

Sen har vi varit och handlat och så, och har ätit fish and chips idag vilket var smarrigt!

Familjen åker snart till sitt hotell så åker de till Tyskland imorgon bitti. Och jag drar till London! :D ska vara med Marika och hennes au pair pojk på dagen och på kvällen blir de utgång me lite folk! :D ska bli kuuuuul! På natten ska jag ta mig hem till Rhod med nattbussarna, hahah hjälp! :P nej då, det ska nog gå bra!


happy girl

Kommentarer
Postat av: Katja

Skönt för dig att få långledigt nu, ni har varit så tajjt ihop att ni irriterar er på varann...



Men nattbuss+ensam= mamma jääääkligt ont i maaagen :(( VAR FÖRSIKTIG!!!!!!!



PUSS

2010-04-23 @ 06:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0