Haven't you ever screwed up?

Idag har varit helt okej bra ändå! :) Jag måste medge att jag lät lite negativ i förra inlägget, men jag kände mig så helt enkelt! :P Jag och Francesca har iallafall idag lekt, dansat, varit i trädgården, gått promenad och till parken, lekt ännu mer och spelat på Cbeebies och brottats! :D

Kelly kom hem ikväll ändå, så imorgon får jag sova till kl 8! Det blir nice, och var ju oväntat så man blir lite extra glad. :) Imorgon ska vi till Carmen och sen på kvällen är det ju zumba, fy vad jag längtar! Känns så konstigt och tomt när man missat flera gånger sen ska det bli skönt att röra på sig.

Jaja nu ska jag läsa lite och trycka i mig lite godis och kolla på the Holiday! haha.

Kommentarer
Postat av: Bingala

Åh värsta skönt med sovmorgon =)

Jag vill kolla på The Holiday med dig vi borde ha gjort det :O

2010-04-07 @ 12:32:39
URL: http://blogg-marina.blogspot.com
Postat av: Katja

ooooh yess, I screw up all the time, BIG time höhöhöhö :)



PUSS

2010-04-07 @ 13:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0