Gandalf: You shall not pass! så passerar man ändå ;pPpPPpP

LOLZ jag och Marina snacka om ;PpPPpP grupperna på facebook för en stund sen, alltså dem är ju så sjukt roliga vissa av dem. :D så typiskt min och Marina humor, seriöst!! :D hahahah.

För övrigt har de varit en nice kväll, har mest varit i rummet och tagit de lugnt och lyssnat på musik faktiskt, riktigt skönt det ibland. :) Imorgon blir det ännu en lång dag, F börjar visst inte dagis förrän på torsdag! Sen kommer inte Kelly hem imorgon utan på torsdag eftermiddag. Men ja, har lite långhelg iallafall vilket blir trevligt! :) Ska nog in till London och träffa lite folk om det går.

Nu ska jag snart sova, tröttheten! :P

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ja typiskt eran humor :P Jag blir bara irriterad på alla dessa grupper..... :P

2010-04-22 @ 10:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0