Coming out of my cage and I've been doing just fine

Åh, jag kollade nyss på Jamie does Stockholm, där Jamie Oliver var i Sverige då. Ååååh man längtar ju hem till lite saker! :) Särskilt på slutet när de hade kräftskiva, åååh vad gott det vore med ett gäng kräftor och nån snaps! Säljer dem kräftor i England? Har inte tänkt på det förut! Kanske dem gör. Hoppas.

Just nu sitter jag och lyssnar på The Killers - Mr Brightside igen. Den har verkligen blivit en av mina favorit låtar på sistone. As bra! :)

Jaja, om man skulle ta och varva ner, läsa ut min bok och sen glo tv kanske. Ja det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Alina

Det känns som att dom säkert kommer sälja kräftor i någon svensk affär vid kyrkan, när det är kräftskivedags. :)

2010-04-29 @ 12:00:13
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0