Another crazy weekend in London

Nu har jag ju inte skrivit på några dagar, ska väl försöka sammanfatta lite! :D

Torsdag: Rhod kom och hälsade på vilket var kul, vi fikade på Costa och sen drog vi hem hit och gick en liten promenad, först i skogen och sen till fåren :P Vid 19 skjutsade Steve oss till station och vi åkte till Richmond, käkade och sen till Acton och hämtade Rhod's syster så drog vi på bio och såg Kick Ass! Den var rätt bra :P

Fredag: Jag, Rhod och Siwan mötte Gav och begav oss till Richmond Park, som verkligen var jättestort :P Såg en massa djur medans vi promenerade omkring haha vilket var kul. AS STORA rådjur bland annat! Gick väldigt länge och sen drog vi till Rhod och fixade oss lite och sen iväg till Shoredich där vi drog till en bar där Rhod's kompis fyllde år. Begav oss vidare till ett annat ställe, sen till en club och dansade! :) jag och Siwan hade några as jobbiga turkiska killar efter oss som verkligen vägrade ge sig, irriterande som faaan. Men ja :P

Lördag: Sov ganska så länge, sen glodde vi lite på tv och sen begav jag mig mot Camden där jag skulle möta upp Line, Anne, Sarah och Marika! :) Vi åt lite vid ån vilket var mysigt och sen gick vi på marknaden. Sen gick vi och köpte lite cider och satte oss i Regent's park och pratade i några timmar, det var jätte skönt när solen var framme men lite kallt när de var molnigt! :P Sen begav vi oss till McDonalds och käkade lite iaf, sen till en pub, Worlds end. Det var nice! HAHA träffade på lite roligt folk och sen var danskarna tvungna att gå så jag och Marika blev kvar med några folk och ja vi drog vidare till nåt annat ställe i Camden, det var rätt så kul!

Söndag: Käkade frukost med dem från kvällen innan, jag och Marika käkade våfflor som var as goda! :D sen drog vi till typ Brentford och fick skjuts hem till Bracknell av Josh vilket jag tycker var väldigt schysst. Sen umgicks vi lite med min värdfamilj och så åkte jag och Marika till Bracknell och käkade på Pizza hut, sjukt mätt blev man. Så åkte vi hem och glodde på Love Actually och ja, det var väl det ungefär! :)

Imorse skjutsade jag Marika till station, hon skulle jobba rätt så tidigt och vi försov oss så de blev lite stressigt haha. Jag måste bara säga att detta har varit ännu en wild, crazy, insane and fun weekend in London, tack till er alla :D och Marika, jag kommer aldrig att kunna kolla på Simon Cowell igen utan att börja garva! XD


Kommentarer
Postat av: Katja

Jag blir så glad att läsa om allt kul du gjort och att du har det bra :)



PUSS

2010-04-12 @ 13:02:27
Postat av: Marika

tack själv för i helgen :D haha nej simon cowell var oslagbar haha riktigt kul att han bara drog tidigt på morgonen efter med! xxx

2010-04-14 @ 16:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0