Things are happening

Igår var det synd om Tiina. Mycket synd. Var hos doktorn, skulle fixa Medical Certificate. Allt verkade bra och så, sen kom det. BLODPROV. Hahaha. Jag hatar att ta blodprov. Blir alldeles snurrig i huvudet bara av att tänka på det och sist när jag var med som stöd till mamma när hon skulle ta blodprov slutade det med att jag höll på att svimma och fick sätta mig ner medan sjuksköterskan öppnade fönstret. HAHAHA är man en vekling eller vad är det frågan om? :P Så mamma sa direkt när vi kom in "hon kanske kommer att svimma!" så sjuksköterskan gjorde stolen till liggande så jag fick ligga ner. Det var bra för då kunde jag vrida bort huvudet och inte frestas att kolla nånting medan blodet flödade ur min stackars arm till provrören. Sjuksköterskan sa sen att hon använt en pytteliten nål, en sån som de brukar ha till småbarn - bebisar! HAHAHA!! Jaja, det gick bra iallafall, var tacksam att jag fick ligga ner för det gick så himla mycket bättre, var mer avslappnad. Hur som haver - nu är blodprovet gjort och de ska bara kolla så jag inte har fått diabetes och några mer saker, kommer inte riktigt ihåg.

Så i veckan kommer jag få pappret så jag kan skicka det till familjen. Har även tagit bort min användare på aupairworld.net vilket även familjen har gjort nu :)

Skickade ett mail till min förra lärare Carina för en stund sen, tänkte be henne skriva en liten person referens åt mig. Hoppas att hon har lust att göra det, jag har ju inga direkta jobb referenser så då kanske man kunde få en person referens istället tänkte jag :)

SVAR TILL ELIN (som iofs kommenterade i min andra blogg, men svarar här) OCH TOVE: Jag kommer till England söndagen den 18 oktober :) Har bokat flyg och allt, det ska bli så himla roligt! Trivs du bra i din familj? :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahahaha, min stackars lilla vekling, törs jag låta dig åka alls? Du var allt lite blek om nosen ;)Nu är det bara sista finslipningen kvar, sen bara att vänta på 18 Okt..Spännande och skrämmande...Du måste lova att komma hem om det inte känns och blir bra därborta! Du är jättemodig som provar detta iaf, och jag tror du kommer fixa det, men utifallatt...Puss

2009-09-27 @ 07:27:55
Postat av: Mattias

Som din mor säger, du måste lova att komma tillbaka om du inte trivs eller att de känns fel. Men är glad att du gör något som du tycker är roligt :) <3 Får komma o hälsa på dig också :D Love ya honey <3

2009-09-27 @ 10:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0