SC, Mikso, Swedecare...

Har inte fått svar av Marie på mailet jag skickade för några dagar sen, inte heller har hon svarat på msn när jag skrivit. SKickade ett nytt mail idag, får väl hoppas på svar..

Nu har jag haft lite lös kontakt med både Mikso och Swedecare och de verkar båda vara bra förmedlingar de med.. SC känns ju klart bäst, därför jag valde den först, men vad gör man när inget händer? Och när Marie inte svarar? :/

Får se var detta slutar! Med vilken jag åker iväg med.. Har även kollat in Aupairworld sidan som Tove tipsade om, den verkar bra men det är ju ingen agentur.. Aja.. we'll see where this ends!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skitdåligt av Marie att inte höra av sig! Bra att du hört av dig till andra nu, kanske de är bättre...Men jag tycker inte du ska åka privat, alldeles för stora risker tyvärr...Håller tummarna att nån hör av sig nu...Tappa inte modet, gumman..Puss

2009-09-10 @ 19:17:25
Postat av: Alina

Annars finns Peekaboo och Smartaupair också. Har träffat flera tjejer som åkt "genom" Aupairworld. När dom la ut en annons på hemsidan så fick dom typ hundra svar. Du kan ju alltid testa iallafall. Du behöver ju inte välja någon för det. Heja dig! Och lycka till!

2009-09-10 @ 20:46:01
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Trees

Jaa testa aupairworld :) Eller aupair.com!? DÅLIGT AV MARIE tycker jag, att hon inte ens kan svara lite snabbt!?

Jahaa oh:/ jag är ledsen.. Hoppas du hittar någon familj som inte sjutton bryr sig om en tatuering på handleden. Vad är det förnågot förestn?:) Jag har alltid velat ha en där själv..

2009-09-11 @ 12:57:42
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Tiina

Mamma: Ja, tid tog det tills hon svarade minsann.. Men nu har hon svarat att hon skickar mitt brev till familjer varje dag, då känner man sig nästan ännu mer värdelös att ingen vill ha en hahaha. Puss



Alina: Jag har kikat lite på Peekaboo.. Ska nog kolla lite mer och kanske kontakta dem :) Tack för tips! :D



Trees: Har inte hört talas om Aupair.com, ska kolla upp den! :) Ja det tycker jag med, hon borde ju kunna svara lite snabbare tycker man! Ja jag menar, det är ju as många som är tatuerade nu för tiden, vi lever ändå i 2000 talet :P Tatueringen är tre stjärnor, kan lägga upp bild på de någon dag :)

2009-09-13 @ 11:50:10
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0