One of the worst things

Nästan varje morgon vaknar jag med en liten Swinto sovandes vid mina ben. Idag låg också Harmony här och sussade så sött. Det är något jag kommer sakna otroligt mycket när jag åker till London. Katterna. Familjen har inga husdjur vad jag förstått och det kommer kännas konstigt faktiskt! Har vuxit upp med djur omkring mig.

Självklart kommer jag ju sakna mina föräldrar, familjen, vänner och så vidare men jag kom på nu när jag vaknade på morgonen med katterna att det kommer att bli väldigt tomt att vakna utan dem. Men ja, som med allt annat - jag kommer ju hem och hälsar på och jag kommer ju hem igen :)

Förut var det ju ibland en tredje katt här inne på morgonen, jag saknar dig Destiny! :(


Detta vaknade jag till imorse. Underbart! <3


Åh vad vi sträcker på oss :)

Igår låg de och tvättade varandra, så sjukt sött!

Kommentarer
Postat av: Mattias

kommer sakna dig med älskling <3 :/ sjukt söta katter som ligger o sover hos dig :D vill också vakna bredvid dig varje morgon <3 I miss you honey <3

2009-09-29 @ 09:55:40
Postat av: viktoria

sv: nej, jag var au pair i frankrike så je parle francais ;P fast endast under 3 månader så detta blir annorlunda. okej, jo men eftersom du har kontrakt på allt som du ska göra så blir det säkert toppen. hur länge ska du vara borta?? :)

2009-09-29 @ 10:59:32
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, den OTROGNA katten Mr Harmony!!!! Men när du åkt, ja DÅ duger Staffan och jag igen minsann, hehehe. Lilla Svinto kommer sakna sönder sig, han blir ju alltid orolig när du är borta över natt..Men han vänjer sig nog..får sova hos oss han med, det brukar han göra...Puusss

2009-10-01 @ 07:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0