Kom igen nu

Nu tycker jag minsann att familjerna är lite sega på att svara på mail :) Har kontakt med några som känns väldigt bra och jag bara väntar på mail från dem hela tiden hahaha! Och den där familjen i Fulham kunde väl faktiskt ta och logga in på msn så vi kan prata, är väldigt intresserad av dem :) Men ja, de har väl arbeten att sköta till skillnad från mig haha :P

Skrev ett mail till Marie för två dagar sen och frågade om hon skickar mig till familjer överallt i London än, och att jag ville byta ut en av mina bilder till en annan som jag skickade med.. Har jag fått svar? NEJ. Man tycker ju att hon kunde svara så man vet om hon ens fått mailet..? :S

Jaja. Palla vara bitter över agenturen. Det visar sig om jag kommer iväg med den eller privat.......

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det var tusan vad svåra de är på att svara, ska man ta det positivt eller negativt, man undrar...Du får tjata lite, säga att du inte kan vänta på svar hur länge som helst..

Den där Marie ger jag inte mycket för, skitdålig stil bara...Det känns som att det blir privat du kommer iväg...

Håller tummarna x-tra idag och hoppas du får fler svar ;) Kram min tappra Tiina:)

2009-09-18 @ 08:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0