Ingenting

Nej, ingenting händer. Kul. Not :(

Men men.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmm, nu är det segt..Kanske ska du skicka pappren till ännu en agentur...Gäller bara att den är bra...Tröstekraaaam ;)

2009-09-08 @ 09:45:16
Postat av: Tiina

Mjaa.. Får hoppas Marie svarar snart så man vet om man kan va med i två agenturer samtidigt.. ;)

2009-09-08 @ 11:35:49
URL: http://www.rifas.se
Postat av: Janni

Hejsan hoppsan!

Jag har börjat samla au pair-bloggar nu det senaste och har följt din ett tag nu.

Man har märkt av din oro en stund nu så jag vill bara flika in en liten kommentar som kanske kan stilla saker och ting en aning för dig. Det kanske är så tyst från alla håll just nu för att det kanske inte är så många familjer som söker au pairer justjust nu? Vad jag har förstått så är det ju livligast rus sensommar/sommar inför hösten och sen under hösten inför våren, om du förstår vad jag menar. Alltså kommer kanske familjerna börja strömma till senare i höst, när det blir lite mer akutellt att skaffa au pair inför våren. Bara en tanke. Du har säkert redan kommit fram till detta själv, men man vet ju aldrig.

Fortsätter iaf att följa äventyret ditt och önskar stort lycka till! :)

2009-09-08 @ 13:39:13
URL: http://gangsterpandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0