I don't have much to say

Har inga direkta nyheter på au pair fronten just nu. Väntar fortfarande på mail från Carina, min gamla lärare, om hon kunde skriva referens men det får jag nog svar på tidigast imorgon eftersom det är söndag idag :)

Idag är det tre veckor tills jag åker. Jag är i London om tre veckor. Sjukt! Jag har nog inte insett att det faktiskt är så pass nära tills jag åker. Packningen är något jag inte ser fram emot. VAD ska jag ta med mig? Vilka kläder, vilka skor, vilka väskor? Blir trött bara av att tänka på det haha! Men ska inte ta med mig för mycket med tanke på att jag säkerligen kommer att köpa en del kläder och sånt där ;)

Familjen jag ska till är på semester just nu men jag ska skicka iväg ett mail snart och fråga lite om jul ledigheten :P


Tre veckor :)

Kommentarer
Postat av: Janni

Tvi tusan! Grattis, verkligen! Tänk äntligen på gång! Ska bli så spännande att "följa med" på ditt äventyr! :)

2009-09-27 @ 21:51:44
URL: http://gangsterpandan.blogg.se/
Postat av: elin teborn

gud så kul:)

angånde packingen behöver du inte ha med dig specc mkt, bara så du klarar dig de första dagarna, lite ombyten,, sen äre shopping som gäller. här finns ALLT! it's looondon:D mahaa:D

2009-09-27 @ 23:51:57
URL: http://elinslondon.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men JAG inser att det snart bär iväg...Ta minsta möjliga med dig, du kommer schoppa massor där. Och troligen ändra klädstil kan jag tro ;) Och så ska JAG få plats i väskan...haha;)

2009-09-28 @ 07:12:50
Postat av: viktoria

hej tina. jag åker med STS, kommer antagligen iväg i november. är inte riktigt klar med min ansökan än. men det början väl ta sig :) vilken agentur åker du med? hm, kanske kan vi ses där? om vi nu hamnar inom ramarna till varandra :)

/ Viktoria

2009-09-28 @ 20:15:59
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0