Weird is what it is

Har packat en del i resväskan nu. Ska snart ta och kolla om man kan checka in flyget och välja sittplats! :D Åååh. Det är spännande. Det är läskigt. Det är kul. Det här kommer att bli sjukt bra!! :)

Föresten. Om exakt två månader kommer jag hem igen för att fira jul. Haha vad konstigt det känns, har inte ens kommit iväg än men ändå vet jag att vi har bokat flyg hem till Sverige för jul! :P Ska boka flyg tillbaka efter jul till England igen nu i veckan. Blir nog nyår i det Engelska landet. KUL!!! :D

Föresten så blir hejdå saken med syskonen i Eskilstuna imorgon hemma hos Jocke. Blir nog bäst så. Tyvärr kan ju inte Marina följa med då, det är fullt i bilen :'( Därför jag sa hejdå till henne idag <3


HÖHÖHÖHÖH :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer bli SÅ bra, jäpp:) Känns skönt att flyget hem är bokat för dig, då vet jag att du kommer tebax, hahaha.Har du packat klart allt nu? De 3 P:na,glöm inte dem: pass,pengar,p-piller, daaah;)Och så ringer du från Heathrow, kom ihåg det med.Undrar om du hinner snackas på msn eller fb imorrn, ni skulle ju äta och installera dig...kanske inte hörs förrän måndag!! härrejösses!!!



Glöm inte bort mig därborta, kom ihåg att jag älskar dig gränslöst Tiina, pikku piika,pip-o-gnäll,lillfisa,sötunge,sweet osv, osv....

2009-10-17 @ 15:15:16
Postat av: Tiina

Ja det är ju bra att man är ute i god tid och planerar :D Hahaha japp det är under kontroll! :D Ja jag vet inte hur det blir imorgon om man hinner data nåt eller inte, det visar sig ;)



Jag älskar dig också mamsi, mest mest mest!! <3

2009-10-17 @ 16:31:28
URL: http://scraaat.blogg.se/londonlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0