We had a nice time, didn't we?

Då var denna dag avslutad! Den har varit trevlig, det känns fortfarande jätte konstigt att jag är här! Började dagen med att åka förbi nursery och där Ruby's skola kommer att ligga. Jag är helt förvirrad just nu, hoppas verkligen att jag kommer att hitta sen! :P haha. Sen fikade vi på Costa med Debra's kompis och hennes barn, det var trevligt! Kompisen äger tydligen en ponny som hennes son brukar rida på och som jag ska få hälsa på! Kul! :D kanske kommer att börja rida igen när man är här, vem vet ;)

Sen handlade vi iallafall lite och åkte hem och åt lunch. Före lunchen hoppade jag och Ruby i studsmattan, haha det var askul! Ruby försökte lära mig sånger och lekar som de brukar leka här i England, det är ju bra att hon har tålamod iallafall, haha! :D Sen åkte vi till Loughton och kollade lite grann, kollade bland annat in New Look! :D Så bra affär alltså! ska lätt gå dit imorgon! :) Vi hyrde en film också, Bee Movie. Sen åkte vi till sport stället där Ruby hade någon aktivitet. Dit hittar jag nog iallafall så det är ju bra! :D sen hem igen och leka lite och sånt, åt mat. Har kollat på Bee movie lite men ska se hela med Ruby imorgon! :)

Har fixat internet till min laptop nu också, det är ju skönt. Haha det var lite problem först men sen funka det iallafall! Nej nu är jag trött, ska upp tidigt imorgon dessutom och ha hand om Ruby själv. Var egentligen planerat att Debra's kompis skulle ha henne imorgon men hennes barn har blivit sjukt så man vill ju inte riskera att Ruby också blir det. Så imorgon har jag Ruby själv första gången, spännande och roligt! HAHA när Deb sa det till Ruby, att vi skulle va själva, sa hon "horaaay!" haha (hurraa!)


När jag packade upp igår :P

Utsikt från rummet

Första kvällen :)

Ruby tog kort på mig på Costa idag :P ser rätt tjock ut hahaha :D

Köpte ett snyggt halsband på New Look för bara £3 ;)

Kommentarer
Postat av: Jocke Liljeblom

låter som om du har det bra där i England iaf...

du var tvungen att skriva ut på svenska att ruby skrek (hurra) annars kunde de lätt tolkas som "hora vad tråkigt" hahahaha....

2009-10-20 @ 13:02:52
Postat av: Tiina

Japp :) HAHAHA ja det ser ju lite annorlunda ut på svenska faktiskt! :P

2009-10-20 @ 14:25:33
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0