This is for real, isn't it?

Seriöst, jag bara tänker på hur lite tid det är tills jag åker till England! :D Haha! Det är helt sjukt ju! Och shit vad jag kommer sakna alla i Sverige, vänner, familj, husdjur, släkt.. Det är helt galet.

Swinto låg i mitt knä ett tag idag när vi kollade på Morden i Midsomer här ute i vardagsrummet. På nåt sätt känns det som att han förstår att nåt kommer att hända, han brukar aldrig vilja ligga i mitt knä när jag sitter i vardagsrummet! Sen så gick han omkring och jamade och stökade, klättrade in i skåp och massa sånt. Min lilla tok katt. Kommer sakna han så himla mycket! Och Harmony, som kom in i mitt rum tidigare idag och var heeeeelt dyngsur! Det hade regnat på honom så han var helt blöt och lämnade en massa blöta tass avtryck på lakana :)

Och familjen. Shit. Min underbara, pratiga, vänliga, galna, bästa familj!

Nej nu kan jag inte bara tänka på vad jag kommer att sakna, utan tänka på vad jag kommer att få uppleva i England! Jag kommer att få lära mig språket, att bli flytande i engelska. Jag kommer kunna göra en massa saker, se massor av nya platser och möta mycket olika människor! Jag kommer att få ta ansvar och hitta på roliga saker med lilla Ruby. Jag kommer att lära mig köra på fel sida av vägen, i fel sida av bilen! Hahaha! :D Jag kommer att lära mig massor.

Det här är det mest spännande jag varit med om i mitt liv tror jag!


Tobbe, jag, Jocke
Karro, mamma, Marina

JAG ÄLSKAR ER! <3

Kommentarer
Postat av: elin teborn

han till höger i vitt, är det din bror ?:)

2009-10-11 @ 22:33:47
URL: http://elinslondon.blogg.se/
Postat av: Mikaela O

Du kommer ah det så sjuuuuuuuuuuuuuukt kul! ;O

good luck..

2009-10-12 @ 00:16:39
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Och din galna,bullriga,supergoa,snälla familj kommer sakna dig massor-massor!!Jag ska be Debra twice(haha) att hon kramas med dig från mig.Och att hon tröstar dig när du får hemlängtan.För det kommer du få emellanåt..hoppas jag??



Svinto får det jobbigt, han blir ju galen bara du är borta ett dygn.Jag är faktiskt lite orolig, han gillar ju inte att kela och sova hos oss.Känns som att han kommer känna sig ensam.Tur han har Mr Harmony iaf.



Du kommer att vara med om ditt livs upplevelse nu Tiina.Få massa erfarenheter,meriter,nya vänner,minnen och ja, allt möjligt:)Jag tycker det är jättekul att du gör detta.Jag önskar dig stort LYCKA TILL!!Och Tiina..pleese be safe!!

2009-10-13 @ 09:17:47
Postat av: Trees

Äsh du kommer klara det fint. ;) Jag har inte haft hemlängtan en ända gång.. jag har bara saknat personer i sig du vet, typ.. "nu vill jag ha en kram av mamma"! Shit, hur kommer du våga köra på fel sida av vägen!? Hade nog inte vågat det haha.

2009-10-13 @ 11:42:56
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0