The last weekend in Sweden..

.. for quite a long time! :) Nu är det fredag och idag kommer Bella och Verra hit, mina små troll :) Ska bli kul att träffa dem. Imorgon kommer kanske syskonen hit och säger hejdå till mig, har inte hört med alla än men hoppas på att de kan komma!

För övrigt så ska jag inte göra så mycket idag, mest ta det lugnt. Börja packa. Sjukt mycket saker man behöver ta med sig ju! Men kläder ska jag försöka att inte ta med så mycket av. Lär ju köpa lite i England! ;) Åh det känns så overkligt alltihopa! :P

HAHA mammas kommentarer!! <3 Min söta, fina, snälla, underbara, okej nu får jag sluta, jag vet ju att du blir alldeles uppblåst av för mycket beröm ;) hahaha inside joke aside, jag kommer att sakna dig så himla mycket mamma! Du är helt klart en av mina bästa vänner, vi har haft så himla bra kontakt särskilt de senaste åren! Allt kul vi har gjort, resor, utflykter, matlagning, hemma kvällar, allt det bär jag med mig! :) Tur att min laptop började funka igen, då kan vi ju maila och skriva på FB och MSN haha! Så får du ta hand om bråkstaken Staffan, mysiga Harmony och min älskade bebis Swinto åt mig. Det ska bli så roligt att du och Bella kommer och hämtar mig till jul också! :D


Jag älskar dig, minä rakastan sinua, I love you!

Bella, jag, Verra <3 LOVE!


Kommentarer
Postat av: LONDON

Ska vara au pair till sommaren, juli nån gång tror jag. Sen blir det uni här till hösten :)

2009-10-16 @ 13:42:23
URL: http://bbittersweet.blogg.se/
Postat av: Mamma

Min lilla snutte-gull-unge! Ja idag har ingen av oss gjort många knop--bara slöat :) Rättså skönt faktiskt.Fast skallen börjar kännas kokt och mör nu, det stretar i fejjan från lappen..Kanske borde lägga bort den ett tag, hmmm. Men t.o.m detta myser jag av, vi i varsin soffa med våra laps, haha.



Vi kommer sakna varann jätte-mega-mycke-massor...särskilt i början.Jag få låssas att du är i byn bara, hos Mattias och Marina..om det går. Men sen du blir det kuligt att träffa dig, meee like :):)Så himla fin bild på oss globetrotters;)



Jag ti amo, rakastan sinua, love you, shöttääm (franska där),älskar dig, isch liiiibe disch oxo Tiina...

2009-10-16 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0