That was a tough one!

Höhö nu har jag städat klart. Hoppas jag. Förra veckan hade jag visst missat några grejer, ooooops. Men idag har jag gjort allt på listan utom en sak tror jag. Hoppas verkligen det. Vill inte göra bort mig mer. HAHA!

Mitt minne fortsätter att skämma ut mig, gång på gång på gång. Imorse tog jag Ruby till nursery ensam för första gången - tror ni inte jag glömmer hennes ryggsäck hemma? Tur som var har hon en i nursery som hon glömt förut, puuuh. När jag lagade mat ringde jag upp Debra på jobbet för att fråga en rätt viktig sak angående maten - när hon svarar har jag glömt vad jag skulle fråga!! :O frågar en annan fråga som jag visserligen behövde svar på men som inte var sååå viktig. Till slut kom jag iallafall på vad det var jag skulle fråga, efter en massa "ooh sorry I just forgot what I was about to ask! I just thought about it and now it slipped away! I'm so sorry! Oh now I remembered, how do I...." HAHA alltså.. Jag börjar bli senil. Inte ens 20 och börjar bli senil. BRA, TIINA, BRAAA! :P

Nej usch jag hoppas jag inte ska glömma mer saker idag iallafall. Har städat och donat och jag hoppas verkligen de blir nöjda idag. Har lagat maten också - pumpasoppa som ser rätt äcklig ut och smakar...ingenting typ. Hur mycket kryddor jag än har i!! Det luktar gott men smakar typ inget. Håller på och gör bakade potatisar till maten också ska snart ta bort folien. Hoppas att de blir goda åtminstone så får man väl äta dem om inte soppan duger! haha :D


Trött nu efter städningen? Ehh jaaa :(

Kommentarer
Postat av: stephany

re: jag hade tänkt åka dit ja, möjligen innan 2010, & jobba som au pair, men det ser ut som jag kommer hamna runt om bristol typ. vet du något om tågsystemet där/priser & hur lång tid ung det tar att ta sig runt om?

2009-10-29 @ 17:51:04
URL: http://deadfranky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0