Pictures to go

Har just skickat in lite bilder som jag gärna vill ha i pappersformat till Crimson. Jag gillar Crimson, de är snabba på att leverera och kvaliten är väldigt bra, det rekommenderas! Jag känner att jag vill ha med lite pappersbilder till England, det är alltid kul med "riktiga" bilder och inte att bara ha dem i datorn.

Idag har jag också börjat skriva en lista på saker jag ska ta med mig till England. Kära värld, resväskan kommer inte att gå igen!! Haha. Nej men jag ska inte ta med så mycket kläder, skor och sånt utan det kommer troligtvis att köpas en hel del där borta. Men måste komma ihåg alla viktiga papper och kort och sånt som kan behövas.

Jag ska träna lite på att stryka idag också, wihoo! :P haha. Jag lär ju bli ett proffs på strykning efter ett par månader i England. De är ju som galna i att stryka! :)

Eftersom jag känner mig lite nere och så idag så ska jag ta och göra en kopp te och kanske glo på nån film. Ikväll är det jag som ska laga maten också, korvstroganoff och ris! MUMS säger jag bara!! Bad Staffan köpa med sig lite choklad åt mig också, hihi. Choklad är alltid gott.


Det ska bli gott med korv stroganoff sen! :D
(http://www.ica.se/img_archive/receptbilder/vild_korvstroganoff_B0106.jpg)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, du måste ju ha bild på mig och Staffan på nattduksbordet!:)) Mycket viktiga papper att ta med, hämta en mapp att samla allt i.Idag måste du verkligen ta tag i strygjärnet,det är svårare än man tror o stryka.Särskilt skjortor, usch!!By the way...stråganoffen var såååå god gumman;)

2009-10-13 @ 09:07:33
Postat av: Trees

Åh njut av dem där hemmakvällarna innan du åker nu för av nån anledning är det inte samma sak här tycker jag. Även om de nya filmerna är sketbra och några månader före swe;)

2009-10-13 @ 11:44:30
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0