Phew, a lot of things to be worked out!!

Nu verkar jag äntligen vara färdig med alla papper och all information till "background checken".. SHIT alltså det har faktiskt varit jobbigt. Många mail och samtal från och till Gita som haft hand om det. Hon har iallafall varit väldigt trevlig och så, det är ju skönt. Men alltså snacka om att bli uppkollad från topp till tå!!

Som mamma säger, egentligen skulle vi kolla upp familjen sådär :P haha. Men men. Nu är det väl över iallafall, pheeew! Härligt.

Idag skickade jag nämligen in ett slags "proof of address" och ett nummer till tanten på Skatteverket som Gita kan ringa till om hon vill, eftersom min adressändring inte gått igenom ÄNNU!!! Jag blir galen. Den 31 juli i år flyttade jag hem till mamma och Staffan igen, och det har inte blivit klart än. Sjukt ju! så en kopia på mitt pass så nu ska det vara klart.

Jaja nu ska jag gå och laga mat. Ikväll blir det pasta sås och pasta. Smarrismarri! :D

Föresten, SVAR TILL ELIN: Okej okej, säg gärna till om det blir så att du är i London över nyår, kanske kan göra nåt?! :)


Background check - DONE!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Som kommenterat i ditt andra inlägg, så kan jag annars komma och liva upp nyår ;)

2009-10-13 @ 20:21:38
Postat av: Tiina

Johanna, helt seriöst så vore det as kul! :D

2009-10-13 @ 20:22:47
URL: http://www.rifas.se
Postat av: Mamma

Nu är du kollat inifrån och ut jaa..De kunde frågat mig, jag kunde sagt direkt att du är du och att du inte är kriminell...haha.

Du kommer säääkert få en jätte trevlig nyår med massa nya vänner..och johanna...:)

2009-10-14 @ 11:03:42
Postat av: Trees

Haha jahaa:D jo men varför inte, det hade ju vaart sjukt skönt också att kunna köra på båda sidor;) I framtiden kanske de kommer till användning vem vet:P



jäklar var mkt papper o skit, det är väl nackdelen att åka genom organisation;) Fast polisregisterutdrag var jag ju också såklart tvungen att skicka, och personbevis. Men inget pass:O konstigt.

2009-10-14 @ 11:58:57
URL: http://mangofisk.se
Postat av: tove

var i london kommer du befinna dig? jag ska byta familj+land så jag hamnar i london om mindre än två veckor! :P

2009-10-14 @ 16:47:41
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0