Only a few days left

Nu börjar nervositeten komma smygande! :) Bara fyra dagar kvar, om fyra dagar så är jag hos familjen i England! Det är så himla spännande. Bilderna från Crimson kom hem idag också, det var ju bra. :D

Just nu är jag helt propp mätt också, vi har käkat lövbiffsrulader och potatis gratäng! Jag måste föresten kolla upp en del köks ord / mat ord på engelska, det är såna ord som troligen kommer behövas rätt mycket! :D

Har föresten köpt en present åt Ruby nu också, inte den roligaste men det är ju iallafall nånting. Det blev ett Pippi spel - Pippi är ju väldigt svensk så det kanske kan passa. Kanske hittar en fin nalle på Arlanda innan jag åker också? :D så har jag ju köpt boken om Sverige till Debra och Martyn, det blir nog bra!

Åh, söndag, kom nu tack!

samtidigt känns det som att man vill hoppa över scenen på Arlanda när man kramas hejdå, kommer säkert att bli ledsen hahaha!


HAHA en bild jag tog igår! :P

Kommentarer
Postat av: tove

oj, sorry, då läste jag fel! men nyår kan säkert bli skitkul där ändå :) jag kanske också kommer till nyår, vi får se helt enkelt. har inte bokat dom biljetterna än men ska skynda mig att göra det snart :D

2009-10-14 @ 21:17:46
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: LONDON

det jobbigaste är att säga hej då, fy fan vad jag grät. haha. men det blir bättre så fort man landat i uk :) snart åker du ja! så kuul :D

2009-10-15 @ 17:12:34
URL: http://bbittersweet.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ba så ni vet gööörls så har mamma Katja TIDERNAS VÄRSTA separationsångest!..Jag hoppas och tror ju att allt ska gå bra, men en mors oro vet ändå inga gränser.Så har säkert era mammor oxo känt i avskedets stund.

Vi har varit så tajta alltid,blir konstigt att inte ha min dotter och bästa vän hos mig.För att inte tala min chauffööör, jisses nu måste jag köra själv JÄMT igen, bläää.

Dina resnerver slutar nog när du går från gatan till gaten gumman,;)

Jag hoppas du Tiina får såååååååå roligt på denna resa i livet och jag önskar dig ALL LYCKA TILL <3<3

Och ni tjejer därborta, snälla ta hand om min tjej lite, pleees...

2009-10-16 @ 08:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0