Ohh, it's exciting I tell you!

Idag vaknade jag av ett sms från Debra, mamman i familjen jag ska bo hos. Jag smsade henne igår och sa att jag skulle behöva prata med henne i veckan eftersom Adressändring inte har gjort sitt jobb ordentligt, otippat. Så förklarade att jag fick hem försäkringspapprena med fel adress, att jag gick till Skatteverket igår och sa till att adressändringen uppenbarligen inte gått igenom helt överallt, suck. För om det inte står rätt adress på försäkrings papprena gäller ju inte försäkringen på mig när jag är i England, det vore ju mindre kul.. Men tanten på Skatteverket sa att jag kunde komma in senare i veckan så skulle vi se att det var ordnat.

Pratade även om julledigheten. Mamma och Bella kommer ju att åka till London och "hämta" mig :) de ska stanna två nätter och så åker vi hem till Sverige tillsammans. Ska bli coolt! :D

Svårt det här med flygen omkring jul bara.. De försvinner ju som glass en varm sommardag! Ena sekunden kollar man på ett passande flyg, i nästa sekund är det helt uppbokat. Det är rätt galet. Måste nog boka så snart som möjligt.. Kommer antagligen att vara hemma 17 dec till 1-2-3 jan :) Så två veckor ungefär.

Och nu är det 11 dagar tills jag åker. SHIT alltså! :| :D


Jag, mamma och Staffan, första gången jag flög ^^

Kommentarer
Postat av: Trees

Vad härligt att få komma hem o få lite ledigt!! JAg ska vara här hela tiden, fast jag har ju ledigt över jul ändå, fast MED dem:P

Vart i london ska du bo nu miss? NERVÖST:D

2009-10-07 @ 16:09:48
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Mamma

Jäkla tur vi kom på det där med adressen, jösses. Att det hela tiden ska vara nåt trassel...Det ska bli jäääättekuuul och komma och hämta dig ;) STARBUCKS då, Tiina, hahaha...När vi bokat flygen så bokar jag hotellet, weeiii

2009-10-07 @ 19:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0