Oh this is just.. not fun.

Håller på och försöker fixa så alla syskon kan ses nu i helgen innan jag åker. Men det verkar ju vara så himla svårt. Kan inget nånsin bara gå bra? Suck. Mig spelar absolut ingen roll om vi ses imorgon eller på söndag, det vi vet är att Staffan helst inte ville att det var på söndag. När allt krånglar såhär känns det som att jag bara vill åka direkt till Arlanda och så ses vi till jul istället. Vill ha trevliga, lugna, sköna sista dagar nu..

Snart kommer Staffan hem med Bella och Verra iallafall, får se vad han säger.

Jag säger iallafall bara en sak. SUCK!!!!!



@!&?$%¤

Kommentarer
Postat av: viktoria

Det tar tid ja, det är så långtråkigt. Men Sara som jag har kontakt med är så himla gullig. Men ja, jag vill så gärna att hon bara ska skicka iväg papperna så jag kan börja få familjeförslag. Vill inte gå över till privat letande nu då avgiften är betald som täcker flygkostnader samt körlektioner :/

2009-10-16 @ 18:06:19
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jamen fytusan att det ALLTID ska vara så svårt att få till nåt smidigt :( Jämt nån som inte kan ditten o datten. Jag är så trött på att få ihop såna här träffar, lägger ner alltihopa! Så dåligt att folk aldrig kan prioritera, alltid VI som ska rätta oss efter andra.Så tröttsamt..Så jag säger oxo bara SUCK!!!



Nu är det bestämt iaf, men som vanligt blir väl nåt ändrat..Som Staffan o jag brukar säga: Vi har inte sett det funkar än....usch

2009-10-17 @ 08:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0