Now my feet ache just a little

Jag har haft en jätte mysig dag idag! :) Vi åkte ju iväg till Epping forest och gick runt lite vid en fin damm med massa fåglar, jättefint var det! sen åkte vi lite till, till en annan plats och gick lite där. Sen gick vi till en pub och köpte te och drack det medans Ruby lekte i en lekpark. Så åkte vi hemåt men först åkte vi upp högt upp nånstans, och därifrån hade man en jättefin utsikt ända bort till London! Helt galet fint var de :) Så fick jag sms av Sarah att hon var framme vid stationen så vi åkte dit!

Vi gick upp mot stan och pratade och så, hon var jätte trevlig! :) Vi gick i affärer, jag köpte ett par mysbyxor då jag glömde mina hemma i Hemlinge! Sen käkade vi på KFC, det var GOTT! haha. Sen gick vi lite till, och gick till parken och promenerade. Vi gick förbi ett stall, såg hästar, åååååh vad mysigt! Gick hem och drack lite vatten, sen gick vi till stationen och hon åkte hem. Hon var jätte snäll och vi bestämde att vi ska ses nån gång snart igen! :D


Cow with huge horns! :)

Sarah och jag på promenaaad :)

Skönt med myyyys byxor :D

Kommentarer
Postat av: janetti

Mmmmm har du ätit KFC, det är så gott!! Verkar som du träffat en kompis, helt ny, vad kul Tiina. Skön beskrivning du har av dom "namnlösa platser" du har besökt hehe...

Kram

2009-10-25 @ 23:06:25
Postat av: Tiina

Janetti: Ja det var himla gott, har bara ätit de några ggr förut med mamma! :D Ja det känns skönt att man börjar träffa lite folk nu! :) Hahaha ja vad gör man när minnet sviker en! ;) Kram

2009-10-25 @ 23:24:59
URL: http://rifas.se
Postat av: LONDON

va bra :) jag ska vara au pair till sommaren nångång, vet inte exakt. sen ska jag förmodligen plugga här nästa höst. så lär bli kvar minst 4 år, haha :D själv?

2009-10-26 @ 01:42:10
URL: http://bbittersweet.blogg.se/
Postat av: LONDON

och kfc är nog bland det godaste man kan äta! sjuukt :D

2009-10-26 @ 01:42:53
URL: http://bbittersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0