Not that much time left

Jahapp. Igår satt jag och tänkte: om två veckor är jag i England! Gu va konstigt det känns. Kommer att sakna alla så mycket! Men när man saknar alla här hemma som mest får man tänka "Varför åkte jag hit? Varför ville jag åka iväg från första början?" man får liksom tänka tillbaka, inse att man faktiskt bor i ett annat land och kommer uppleva massor av saker! :) Ååh vad spännande det här är.

Har fått en till referens också, eftersom det inte gick att ha släkting som referens. Så får tyvärr byta ut Jocke mot Annicka :P

Nu ska jag dra, ska in till stan med mamma, sen till Västerås med Matte och Illi, sen till Haga med Matte senare idag, fullt upp! :P Blir nog inte mycket skrivande imorgon heller, ska sova hos Matte idag och imorgon eftermiddag ska vi va med Gonzza, fika och käka nån mat :D

Kommentarer
Postat av: tove

ja, jag är ju på plats nu och har faktiskt hemlängtan lite då och då. men ge upp tänker jag inte göra i första taget! :) det blir dessutom lättare när man kommit in i rutinerna och fått lite aktiviteter att syssla med på fritiden :D

2009-10-05 @ 11:04:07
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: katrin

hahaha shit, du stavade min mammas namn rätt också!!!! :D damn. men hur långt från london kommer du bo? vi måste träffas typ, varje helg!!! eller varannan iaf ;[ det är lite ensamt nu i början

2009-10-05 @ 12:03:20
URL: http://katryn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Klart du kommer längta hem till MIG och Staffan, gumman ;) hahaha..Näämen, det är ju naturligt att du kommer att sakna de här hemma, absolut. Värst på kvällar kanske, då du ligger i din säng..Vi, i alla fall jag kommer sakna sönder mig, men sen kommer jag och du får "heal" mig under jullovet;)Som Katrin säger kanske det känns ensamt och läskigt i början innan du kommer in i allt. Men du fixar det galant, det vet jag. Och känns det ändå galet o fel efter en tid så är du sååååå välkommen hem:)

2009-10-05 @ 17:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0