Nerves of steel - no no no!

Nu börjar res febern komma! Nu är det torsdag kväll - imorgon är det två dagar tills jag åker till England! Imorgon kan jag säga att "i övermorgon bor jag i England" hur coolt är inte det?? :D

Jag är förväntansfull, nervös, glad, exalterad, orolig, lugn och lite rädd! Men det kommer nog att gå bra. Det känns som att det kommer att gå bra. :) Är nervös inför Arlanda, att jag ska göra fel vid incheckning, bagage grejs eller nåt haha! Sen när man är på Heathrow.. Hämta väskan alldeles ensam och sen gå och leta efter Debra! FY så spännande detta är!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag förstår att du är förväntansfull nu. Så mycket spännande som ska hända framöver.Du kommer klara det galant på Arlanda och Heathrow, du är så duktig.Vi är med dig så länge vi får oxo.Och sen hör du av direkt när du landat så vi vet, OK!Jag älskar dig jättemycket min lilla pip-o-gnäll :)

Tänk, imorron får du checka in på datorn :))

2009-10-16 @ 08:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0