My afternoon in pictures

Min lediga eftermiddag tillbringades mestadels i Loughton! Jag hittade dit med min saftiga karta, som jag skrev tidigare, spilldes Ruby's saft ut på den haha men jag ritade tillbaka de förlorade strecken alldeles rätt! ;) Jag gick omkring och kollade i bok affärer, kort affärer, kläd affärer, sko affärer. :) Tog en fika på Costa alldeles ensam, åt en panini och drack svartvinbärs te medan jag läste lite i en bok jag köpte idag, "Last chance saloon" skriven av Marian Keyes!

På hemvägen gick jag nästan vilse haha, men jag lyckades ta mig hem utan större problem. För ett tag sen pratade jag,  Debra och Martyn om olika bra ställen att besöka i London, ska bli kul! På fredag ska jag troligtvis hälsa på Latrin Lavin (Katrin) samt gå lite på oxford street. Jag vet att ni alla vill se en massa bilder så här kommer några!


Snygg karta va! (Y)

Loughton, yaaay!

På väg hemåt!

I made it back! (Y)

Jag och mina böcker.. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0