Michael Jackson's This Is It

Har kommit hem från bion nu! Jag och Nadja såg "Michael Jackson's This Is It" och den var bra! Som en dokumentär typ. MJ var så himla bra på att showa, himla tråkigt att hans fans inte hann se denna showen på riktigt :( det var typ delar av repetitioner som filmen bestod av, riktigt mäktigt.

Jaja. Innan bion gick vi och köpte godis och dricka. GISSA vad jag hittade!!! Jo Ballerina Kakor!! Gissa om jag blev nöjd?? Gissa om jag köpte ett paket? JA OCH JA! :D sen hittade jag en minimal Coca Cola burk, var tvungen att köpa den för att den var så söt och liten! :)

Nu ska jag äta ballerina kakor och glo på Scrubs sen sova, PUSS!


OHYESS me love them cookies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0