Me like the green thingy I bought

Igår var jag ju då i London. Gick in på Primark - folk var som galna som vanligt. Sjuuuukt varmt var det. Det kändes riktigt konstigt att vara där utan min fina mammis!! missyou<3 köpte iallafall en grön stickad tröja. Jag gillar den! Tänkte först ta en svart men så tänkte jag nej, jag kan inte BARA ha svarta kläder! Grön och röd (och svart) är ju mina favorit färger också så det passa ju bra med en grön en då det inte fanns i rött :)

Gick också in på New Look och de hade inte de där skorna i storlek 37 där heller, suuuuck :( så jag har ingen aning vad jag ska köpa för skor nu! men men :P


Okej, jag ser creepy ut på denna bild... :P

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åååhh, primark...memories...Jättefin kofta ju, matxhar pyjamasbrallan..nästan ;) Men asså Tiina...du är i LONDON, nog måste du hitta skor där väl???



Inge Starbucks ÄNNU????

2009-10-24 @ 17:57:04
Postat av: Mattias

Mycket fint! :) Extra fint när de sitter på sån fin tjej med :D <3

2009-10-24 @ 19:20:53
Postat av: Marina Potter Weasley

Hej Tiina JÄTTE fin kofta du klär i den! Det är kul att läsa i din blogg! Du är jätte fin! <3

2009-10-25 @ 18:00:30
Postat av: janetti

Wow vilken fin kofta!! Hur möcke kosta, kan du smuggla hem en te mig höhö...

2009-10-25 @ 23:12:02
Postat av: Tiina

Taack hörrni! <3 Mamma, inget starbucks än nej, bara Costa coffee vilket är helt okej det med faktiskt ;) ska ta dit dig sen! Janetti, den kosta bara £11 alltså ca 120 kr :) :) :)

2009-10-25 @ 23:27:05
URL: http://rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0