Long and busy day, indeed!

Idag har jag haft en lång och busy dag men det är lugnt. Vad är man här för liksom :P Har iallafall bland annat fixat frukost åt Ruby, varit iväg och handlat med Debs och Ruby, varit på biblioteket och i lekparken med Ruby, fikat lite snabbt på Costa, gjort middag och gått igenom veckoschema med Deb. Puuuh :) sen har jag ju gjort annat med som vanligt, diskmaskin och så.

Imorgon är det städ dag för mig, bläääääk på det. Fick en hel sida med saker som ska städas, HEHH! kuuul. Nej men det är lugnt. Tråkigt är det att städa bara :) Imorgon ska jag även lämna av och hämta upp Ruby från nursery. Vi ska åka buss. Det går nog bra :)

Här kommer några få nya bilder, heeere we go.


Några flygplan som flyger häromkring? Fint blir det iallafall :)

This is my station!

Var på British Museum igår med Johanna :)

Jag och Johanna!
Observera mannen bakom oss. Längden på hans hår?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0