It's something that's fun

Har varit på bio med Debs idag. Trodde Ruby skulle följa med men hon ville inte det haha :P så vi kollade på "UP" själva haha :) den var bra. Väldigt sorglig emellanåt! Men den var också rolig och så.

Imorgon ska jag träffa Sarah, den franska au pairen som bor här i närheten. Kan bli kul! :) Hoppas hon är schysst och att vi "passar" då har man ju en kompis här i närheten!

Idag har jag också camat med mamma/Staffan och Marina, med Marina pratade jag också eftersom båda har mikrofon, HAHA fan vad kul det var!! Vi typ as garvade och pratade och fnissade och skrattade. :) Sen kom Ruby in så mamma och Marina såg henne också! :)

Nu ska jag kolla på Harry Potter och Halvblodsprinsen, yaay! :)


Happy Tiina hihihi


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är ju lite coolt med cammen asså...just nu gillar jag datatekniken, men BARA för att vi kan hålla kontakten med den:)



Du och Sarah kommer säkert trivas ihop, det blir kul för dig att ha en kompis i närheten. Du behöver ju fler att snacka och göra grejer med än bara "familjen", några i din egen ålder och så, hoppas du förstår.



Här har vi glömt ställa om klockfan, så vi gick upp som vanligt vi....blir en lång dag.

Puss

2009-10-25 @ 05:54:11
Postat av: Tiina

Mamma: ja det är riktigt bra med teknik när det gäller sånt här! :) Ja Sarah var schysst, vi ska ses nån dag igen :D Ja men precis, det är ju så! PUSS <3

2009-10-25 @ 23:26:04
URL: http://rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0