It's ooooon, baby!

Nu är den här. Den stora dagen. Söndagen den 18 oktober!

Har packat och plockat och försökt komma ihåg allt, jag hoppas verkligen att jag inte glömmer något viktigt. Vid 9.30 ska vi börja åka mot Eskilstuna och träffa syskon och äta lite smörgåstårta. :) Jag har sagt det förr och säger det igen, synd att Marinis inte kunde vara med bara! Men är ju fullt i bilen tyvärr.

Bella och Verra har skrivit på lappar, ritat bilder och sagt till mig ända sen de kom, att "du får inte åka", "nej åk inte", "stanna kvar hos oss" och det är så hjärtskärande. Men samtidigt vet jag ju att de överdriver lite granna också! :) De kommer att klara sig fint med alla andra här hemma. Sen så ses vi ju snart, redan till jul.

Nej nu ska jag nog gå och kolla igenom packningen ännu en gång och fixa de sista sakerna!

Kommentarer
Postat av: Jocke Liljeblom

Tidigt uppe o bloggar.. hehe.. nu är du nervis va?? =)

2009-10-18 @ 08:57:11
Postat av: Tiina

Haha ja, jag vaknade 5.30 och bara låg och snurrade i sängen, kanske somnade 15 minuter innan klockan ringde kl 7.15 :) börjar bli mer och mer nervös nu!

2009-10-18 @ 09:01:33
URL: http://www.rifas.se
Postat av: Mamma

Ja de små liven höll igång ordentligt. På Arlanda blev det plötsligt verkligt även för dem. Stackars Bella...Hennes favvo-faster åkte, hon hade verkligen jobbigt...Men de blev snart bättre när jag hulkande påminde att vi snart hämtar hem dig igen :) Veronica höll tillbaka mer, men hon har ju inte haft samma kontakt med dig som Bella.



Nu ska du se till och ha det riktigt bra där, men var riktigt rädd om dig oxo--jajaja, jag VEEET att jag tjatar.. Hellre en gång för mycket.Jag är bara mammzii--orolig.



Jag älskar dig, pössis



2009-10-18 @ 19:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0