It's a bit scary

Godmorgon allihopa! Idag känner jag mig lite trött och seg, kanske för att det regnar och kommer att göra det hela dagen idag, haha! :P

Imorgon ska jag kanske träffa en tjej som heter Sarah som är aupair i Chigwell, det är ju nära här! Vi har snackat en del på Facebook och så, har bytt mobilnummer och hon är från Frankrike. Lite läskigt är det ju att träffa folk man aldrig träffat förr men man måste satsa för att vinna vet ni!

Ska förhoppningsvis träffa en som heter Johanna nån gång nästa vecka, hon är svensk och bor i Clapham. Fick numret till henne av Debra :P så nu hoppas jag kunna skaffa lite vänner höhö :)

Kommentarer
Postat av: älin

försa gångerna man träffar nytt folk känns wierd men sen blir det en vana. vi kan ses nån gång om du vill, när jag är tillbaka i england och sådär:))

2009-10-24 @ 11:41:02
URL: http://elinslondon.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jättemodigt av dig att möta så mycket nytt folk. Men det går säkert bra, du är ju så trevlig. Låt bara ingen "köra över" dig...puss

2009-10-24 @ 17:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0