In one week I'll be in England

Alltså kan ni tänka er. Om en vecka, om exakt en vecka så befinner jag mig i Loughton, England! Shit vad spännande! :D det är ju knappt ingenting med bara en vecka kvar. Det är så himla spännande och roligt, samtidigt är det ju läskigt också haha! Jag och mamma har bokat flyg hem till jul nu iallafall, så det är ordnat. Ska bara boka flyg tillbaka till London till mig, ska prata med Debra om det på telefon imorgon! :) Vet nämligen inte riktigt vilken dag jag ska åka hem efter nyår.

Nu ska jag kolla klart på Morden i Midsomer, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, en enda lite vecka kvar så är du där..Känns jättekonstigt. Hoppas det går riktigt bra där för dig. Du måste höra av dig OFTA, Tiina. Kanske inte på tele, men mail och så. Annars kommer jag oroa ihjäl mig.Sen kommer Bella och jag och hämtar dig.Ska bli jättekul att ta med Bella :) Imorron blir det att träna strykning, hahaha...

2009-10-11 @ 22:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0