In England, I am!

Hinner bara skriva snabbt, jag är iallafall i England, flyget gick bra och allt gick bra :) Fick en äppel juice i bilen på väg "hem" av Debra som hon hade köpt, välbehövligt jag var så törstig så haha! :D

Har inte trådlöst internet än, Martyn ska hjälpa oss med det ikväll för han är på jobbet nu, så jag lånar Debras nätverkskabel en stund!

Ska iväg och utforska Loughton lite snart med Debra och Ruby, de ska visa mig runt och sen ska vi träffa några av deras kompisar, huuja! :D

It feels good!

Saknar redan familjen och vännerna men just nu känns allt fortfarande så overkligt faktiskt!


Me like it here, yes I do!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Hoppas din dag har varit bra nu med rundvandring och sådär!! :) Var deras kompisar snälla då?:D

2009-10-19 @ 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0