I hope this will be a good day

Imorse var jag såå vänlig att jag gick upp tidigt och satt och kollade på tv med Ruby och gave henne lite att äta så fick Deb och Martyn vila ut lite :P Haha det gjorde mig ingenting, jag hjälper gärna till när jag ändå är vaken. Dessutom var det roligt. Vi klädde ut oss lite och sen lekte vi med dockor, höhö! :D

När vi kollar på tv så brukar Ruby efter en stund cuddle up mot en, alltså, typ komma närmare och luta sig mot en. Idag gjorde hon det och efter ett tag så pekade hon på sig själv och sa "I..... love...." sen pekade hon på mig "...you!" hahaha huuuur söt är hon!! :)

Snart ska vi allihop (tror jag) åka iväg till Epping forest (tror jag det var, mitt minne idag alltså..) och promenera lite i skogen, nice! :) sen släpper dem av mig vid Loughton station så jag ska möta upp Sarah. Spännande, oh ja! :)


Going to the forest, yaaay

höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0