How I met your mother

Nu sitter jag här och halvglor på How I met your mother och halvglor på datan :P Har slutat för dagen, rätt skönt faktiskt. Jag försökte steka pumpa frön förut (ni vet så de blir knapriga och goda) men jag hade nog i för mkt olja tyvärr.. Men men! När jag hämtat Ruby från nursery så åkte vi tunnelbana hem igen, sen orkade inte Ruby gå för det är ju en bit hem från stationen. Så jag bar henne en bra bit haha. Vi drack lite te och sen åt vi bakade potatisar med smör och ost - MUMS! :) hur gott liksom. Så kom Debs hem och nu är jag som sagt ledig.

Imorgon ska jag bara stryka sen är jag ledig för resten av helgen! YAYY! :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Du kan prova torrosta pumpakärnorna, alltså utan olja =) det är himla gott det med så slipper man oljan!=D hoppas allt är bra annars! kram Andrea

2009-10-30 @ 17:55:56
Postat av: Tiina

Ååh typiskt att jag inte frågade dig först, de hade nog blivit godare om man hade gjort det utan olja :( men då vet jag till nästa gång! :D Kramar

2009-10-30 @ 18:12:39
URL: http://scraaat.blogg.se/londonlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0